Sætterkasser til fætre

Jeg har læst at det er blevet umoderne med sætterkasser, men jeg synes nu stadig de er rigtig hyggelige. Desuden har jeg ikke før haft nogen grund til en, så nu skulle det være. Moderne eller ej. Når jeg var igang kunne jeg ligeså godt lave en til min søde lille nevø, som snart bliver lillemandens store fætter. Jeg synes det var en rigtig hyggelig proces at vælge billederne ud til kasserne. Kasserne er endnu ikke malet, og billederne er ikke klistret fast endnu. Det overlader jeg til min mand. Ham den lille skulle nødigt udsættes for nogle unødvendige kemikalier.





Jeg synes begge kasser er blevet rigtig fine, og jeg kan godt lide at de forskellige motiver bliver gentaget flere gange i samme kasse. Det giver lidt ro i alle farverne og mønstrene.

Etiketter: , , , ,