Anorak med jerseyfoer og lynlåslukning i ryggen

Jeg har syet en anorak til Magne. Mønsteret er en kombination af to modeller i Meedoms "Børnetøj 0-3 år",og med egne detaljer inspireret af Mini A Tures anorakker. Det er første gang jeg har lavet så meget om på et mønster, og jeg er ret tilfreds med resultatet. Og så var det ret sjovt selv at sidde at tegne og tænke (det savner jeg vist efterhånden, altså det med at tænke). Den er syet som en anorak, men med lynlåslukning i ryggen, så den er nem at give på og tage af. Den har stor hætte med rib i åbning, rib i ærmerne og en stor lomme med lynlås foran. Yderstoffet er stribet mælkedrengestof og foret er mørkeblåt jersey med hvide hvaler.




Den er testet af Magne, men endnu ikke taget i brug. Netop som jeg blev færdig kom sommeren. Heldigvis er den endnu lidt stor, og mon ikke der kommer kølige dage igen.

Etiketter: , , , ,