Opbevaring til legetøjet

Vi (eller mest mig måske) er i fuld gang med at ordne Magnes værelse. Det er allerede ret funktionelt, men mangler en del detaljer, som er af mere eller mindre praktisk værdi. Jeg har tapetseret disse kasser med gavepapir fra Minimega. Jeg er ret vild med papiret, som er meget spraglet og meget roligt på samme tid. Og så passer det perfekt til det legetøj det skal stå sammen med.

Kasserne bliver brugt til at opbevare henholdsvis Duplo-klodser og Brio-togbane. Hver kasse har fået et lille silohuet-udklip, som det er tydeligt for børn (og voksne) hvad der skal være i hvilken kasse.

Papiret har i øvrigt ligget udklippet siden jeg var gravid, da det dengang var meningen at jeg ville bruge kasserne til Magnes tøj. Men bedre sent end aldrig, og nu har de fået nyt liv.

Etiketter: , , ,