Travlhed

Da jeg kom hjem forleden eftermiddag, var de to faldet i søvn på Magnes tumlemadrasser
Stilhed på bloggen er som regel et tegn på det modsatte i den virkelig verden. Magne var sløj i sidste weekend, og har haft en del hoste som er gået udover hele familiens nattesøvn. Desværre er det faldet sammen med at jeg også selv har været småsløj, og været til møde dagen lang hele ugen. Når jeg har været hjemme om aftenen, har jeg bare haft brug for at flyde ud på sofaen. Eller rettere når jeg har været hjemme,  har det været det eneste jeg har haft overskud til. Jeg har ikke siddet ved mit dejlige krea-/arbejdsbord siden søndag, hvor jeg syede endnu en pude til vores sofa, og det savner jeg! I weekenden er jeg alene med Magne, så der bliver nok ikke så meget tid til de kreative sysler, og næste uges kalender er endnu mere overskrevet. Puh, voksenlivet er godt nok ikke for børn!

Etiketter: , ,