2/52

Lidt forsinket er jeg også kommet med på denne fine idé. Det var hos Ulla jeg første gang så idéen, og nu har jeg set den flere steder rundt omkring. Idéen er simpel, og går ud på at hver uge tager man et portræt af sit barn gennem det næste år. Jeg håber jeg kan få gjort det hver uge. Indtil Magne blev et år, skrev jeg lidt ned hver måned, men siden er der ikke blevet nedfældet så meget, og billedmængden skrumper også lidt. Så det her er en god anledning til at huske at tage billeder, og nedfælde lidt ord. Jeg har desværre ikke noget billede fra uge 1, så det bliver kun et billede fra uge 2. Ugens billede følger senere

Uge 2:
Vi købte en god stak Duplo-klodser til Magne på udsalg i Netto, og siden har han ikke leget med andet.  Så snart vi er færdige med maden, siger: "Ned lege klodser". Og han er virkelig blevet god til at stable dem, selvom han indimellem mumler: "svært".

Etiketter: , ,