Boys Month: Bluser reprise

I lang tid havde jeg lidt en angst for at sy bluser i jersey, særligt det med at få kant forneden pæn synes jeg var udfordrende. Men efter jeg knækkede koden og syede min første vellykkede jerseybluse (den med svampene) er jeg blevet mere fortrolig med, og synes det er rigtig hyggeligt at sy bluserne - her kan man giv den gas med mønstrene og Magne er rigtig glad for de bluser jeg syr til ham.

Her er nogle af de "almindelige" bluser jeg har syet til Magne i nogenlunde kronologisk rækkefølge:
Svampebluse - Julebluse (også til dukken) - Bluse med biler
Bluse med arbejdsmaskiner (en favoritbluse, som han desværre ikke passer mere) - Stribet bluse med stolpeåbning - Grå bluse med lille billomme
Tigerbluse - Vikingebluse - Bluse med hjorte
Vendbar babyjakke - Velourhættetrøje med applikeret dinosaurus
Babybluse med knaplukning - Vikingebluse (til min nevø) - Stribet hættetrøje

Etiketter: , , , , , , , , ,