Lun nederdel til efteråret


Jeg er kommet mere i gang med at sy til mig selv, og det er virkelig dejligt. Senest har jeg syet en dejlig lun nederdel i blød isoli i den fineste melerede petroleumsblå farve. Er sikker på at den bliver en favorit hertil efteråret. Og nu kan jeg virkelig forstå hvorfor jeg langt op i skoletiden nægtede at gå i andet end joggingbukser - det er godt nok dejligt at have på. Jeg håber den bliver ved med at være blød efter vask.
Den er syet ud fra mønsteret 30-minute skirtsom jeg før har brugt. Denne gang har jeg dog ændret det en del. Jeg har tilføjet bred linnning, indvendig lomme og taget en del af længden. Ved lommerne har jeg tilføjet lidt sort jersey som pipping, og indeni lommerne har jeg brugt en rest fra min taske, som foer. De små detaljer løfter den en smule op over den super nemme, super hurtige version af nederdelen.

Etiketter: , , , ,