Ultimative restebukser

Jeg forsøger at komme til bunds i det stof jeg har, i stedet for at købe nyt. Men Magne er efterhånden blevet så stor at det kan være svært at sy noget til ham af de rester jeg har. Jeg havde tre pæne stykker isoli tilbage, hvoraf ingen af dem var store nok til at blive til et par nye bukser til Magne. I stedet har han så fået disse bukser med "lapper" på knæene. Og det er en god måde at få brugt resterne på. Mønsteret er fra Ottobre og hedder "Ultimate casual", og jeg har tidligere syet et par til ham - og de sidder bare perfekt.
Af den petroleumsfarvede isoli (som er en rest fra min nederdel) kunne der lige nøjagtig blive til et par bukser til Asger. Så nu kan vi alle tre matche. Hvilket vi gjorde i dag, og det synes Magne var virkelig hyggeligt (og moren en smule kikset), og han var lidt skuffet da Asger ikke stadig havde bukserne på da han kom hjem fra børnehave. Bukserne er en smule store til Asger, men ellers helt perfekt. Jeg er en smule ærgerlig over at jeg ikke før har brugt det mønster til ham, men kommer helt sikkert til at bruge det igen.

Etiketter: , , , ,